de actualidade
foto Usain Bolt
ESPAÑA 
Votacion: 
No hay votos
España 3

O Goberno rexeita a vía escocesa que propoñen Puigdemont e Junqueras

O Executivo asegura que, a diferenza de Escocia, o referendo catalán non se pode negociar porque corresponde ao conxunto de españois

Carles Puigdemont (á dereita) e Oriol Junqueras. QUIQUE GARCÍA (EFE)

Carles Puigdemont (á dereita) e Oriol Junqueras. QUIQUE GARCÍA (EFE)

O Goberno rexeita a posibilidade de chegar a un acordo para a celebración dun referendo en Cataluña a semellanza do ocorrido en Escocia porque recalca que, a diferenza deste caso, en España nin o Goberno nin o Parlamento poden negociar algo que corresponde ao conxunto dos españois.

Fontes do Executivo consultadas por Efe responden desta forma á proposta exposta por Puigdemont e Junqueras nun artigo asinado por ambos en El País no que reclaman ao presidente do Goberno, Mariano Rajoy, a negociación dun referendo acordado e lle reprochan a súa ausencia de diálogo.

O Goberno, segundo as fontes citadas, mostra a súa estrañeza por esa acusación cando considera que son os dirixentes independentistas "quen fixeron da falta de diálogo e da imposición a tónica xeral da súa xestión". Ademais, lamenta que os independentistas insistan en pedir un referendo que non se pode negociar.

Comentarios

fotoOs comentarios enviados fóra do horario de moderación, serán aprobados ao día seguinte

Serán borrados os comentarios que conteñan insultos e/ou contados inadecuados Para calquera dúbida, consulta a guía de comentarios.

imagen de usuario
Lavia luns 20 de marzo de 2017, 22:01
3

La via escocesa significa poder realizar un referéndum cuando el parlamento nacional (en el caso de Escocia el parlamento británico) asi lo permitio. Pues que asi sea, estos deben creer que en el congreso de los diputados tienen alguna posibilidad. Y cuando el congreso rechazara dicha posibilidad seguirían dando el coñazo con la via croata, la via del tren o la via Michelin. Una via con tranquilizante es lo que necesitan.

imagen de usuario
ABEL SAAVEDRA luns 20 de marzo de 2017, 14:34
2

Yo voy a pedir la independencia para la calle donde vivo, con el mismo derecho que los catalanes, o mejor, voy a pedirla para el edificio entero donde tengo la vivienda, aunque algunos inquilinos no estén de acuerdo conmigo, pero a base de dar la "matraca" a ver si saco algo.

imagen de usuario
champion luns 20 de marzo de 2017, 13:26
1

Independencia YA !!!. Que nos pillan.