de actualidade
Cristiano Ronaldo Cristiano Ronaldo
 
Votacion: 
No hay votos
Galicia 2

O comité de folga de Emerxencias alerta de "gravísimos atrasos" nas chamadas ao 112

Apuntan que o traslado da sede á Estrada supuxo "que se disparen os tempos de espera e de resposta para a xestión"

O comité de folga de Emerxencias denuncia que "o caos" está a provocar "os constantes fallos do programa informático". AEP

O comité de folga de Emerxencias denuncia que "o caos" está a provocar "os constantes fallos do programa informático". AEP

O comité de folga da central do servizo de Urxencias, que xestiona as chamadas do número de teléfono 112, recentemente trasladada ao municipio da Estrada, denuncia "o caos que están a provocar os constantes fallos do programa informático" e que xera "gravísimos atrasos".

Nun comunicado difundido polo sindicato CIG, o comité indica que a situación está "agravada pola insuficiente formación recibida polo persoal" na nova oficina, trasladada esta semana de Santiago de Compostela ao citado municipio pontevedrés.

O cambio xerou "que se disparen os tempos de espera e de resposta para a xestión" das chamadas de urxencia, segundo o comité de folga dos traballadores.

Os empregados están en desacordo coa decisión de trasladar ese centro de traballo e sinalan que a programación do cambio supuxo que, en ocasións, sexa "imposible xestionar os recursos necesarios para responder os tempos previstos as urxencias".

A nota apunta que a atención ás chamadas, que "antes levaba un minuto de media, agora está a chegar a demorarse ata cinco minutos" e precisa que as urxencias médicas "están a tardar dez minutos de media en chegar a comunicarse" coa central do 112, "o que traslada os atrasos a outros organismos de urxencia".

O comité alude no comunicado ao "estado de desesperación e ansiedade que este caos está a provocar en profesionais con ampla e probada experiencia".

"Ver a compañeiros saír chorando do seu posto de traballo pola enorme frustración que xera non poder atender as urxencias adecuadamente, sabendo que hai persoas alén do teléfono esperando a ser atendidas, que poden estar a sufrir unha dor grave, que poden estar a ser agredidas ou que poden querer alertar dun accidente ou un incendio, é desolador", apunta o comité.

Comentarios

fotoOs comentarios enviados fóra do horario de moderación, serán aprobados ao día seguinte

Serán borrados os comentarios que conteñan insultos e/ou contados inadecuados Para calquera dúbida, consulta a guía de comentarios.

imagen de usuario
hombre... venres 21 de abril de 2017, 13:59
2

#1 yo creo que un operador sabe perfectamente como tiene que atender una llamada. Y que si lo hace mal no puede echarle la culpa a un sindicato. Lo malo de esto es que los sindicatos han perdido su razón de ser porque se dedican a defender los intereses de los privilegiados que les pagan la cuota en un mercado laboral como el nuestro y como está ahora mismo. Además, de liberado se está estupendamente, pero hay que ganárselo entre todos los que se presentan a las elecciones sindicales. Desde mi punto de vista, la desaparición de los liberados sería favorable al sindicalismo. Hay sindicatos que han renunciado a tenerlos, y ahí están, funcionando.

imagen de usuario
Caraduras xoves 20 de abril de 2017, 20:14
1

Digo yo que algo tendrá que ver en esos retrasos la huelga del personal. La cara dura de los sindicatos: les cambian de sede a una mas moderna y con mejores medios y se ponen de huelga pidiendo mas sueldo por el desplazamiento de Santiago a A Estrada (en autobús gratuito). Si esto provoca algún muerto, por no atender a tiempo una urgencia, habrá que achacárselo a los sindicatos.