de actualidade
foto Usain Bolt
►DESAFÍO SOBERANISTA 
Votacion: 
1.7 (12 votos)
España 23

Mobilizacións en toda España para esixir a Rajoy e Puigdemont diálogo

As manifestacións repetíronse ante moitos concellos galegos, ademais de en Valencia, Madrid, Pamplona, Zaragoza, Valladolid ou Barcelona, entre outras cidades

Centos de persoas concentráronse na mañá deste sábado fronte aos concellos de varios municipios galegos para reclamar unha solución a través do diálogo ao conflito aberto en Cataluña. A convocatoria, baixo o nome de 'Parlem, Falemos', difundiuse a través das redes sociais e, ao longo da mañá deste sábado, reproduciuse fronte aos concellos de moitas localidades españolas, sendo multitudinarias as marchas en Valencia, Zaragoza, Madrid ou Barcelona.

En Santiago de Compostela, ataviados con roupa branca e sen bandeiras, unhas duascentas persoas exclamaron na Praza do Obradoiro que "España é mellor que os seus gobernantes". "Isto non o van a resolver eles", aseveraron os encargados de ler un manifesto no que piden unha solución dialogada ao conflito en Cataluña tras a celebración do pasado domingo do referendo de independencia.

Así, fixeron un chamamento "desde o amor e a fraternidade" para que tanto o Goberno español como o Govern catalán senten a negociar en base ao "respecto e o entendemento". Deste xeito, piden que non se utilicen as leis "para xerar un conflito civil".

No acto participou a coordinadora nacional de Esquerda Unida e deputada por En Marea no Parlamento galego, Eva Solla, que, en declaracións aos medios, pediu que se avance na creación "dun escenario no que os cataláns e as catalás poidan votar sen as presións que se deron o pasado domingo".

OUTRAS COMUNIDADES. Unha das máis concorridas foi a manifestación de Cibeles, onde miles de cidadáns ataviados de branco convocados pola plataforma cidadá 'Falamos' reclamou que haxa "sensatez" e "diálogo" para solucionar o conflito secesionista en Cataluña. Sobre unha pequena lona no chan coa palabra "diálogo", a xente deixou mensaxes como "Son catalá e amo Madrid" e "Este país xa fixo a guerra unha vez, nunca máis!", e moitas persoas pasaron portando unha bandeira branca e gritando "Esta é a nosa bandeira".

En Valencia furon centenares as persoas que se concentraron este mediodía fronte ás portas do Concello para facer un chamamento pola paz e o diálogo en Cataluña e pedir aos políticos que "falen" e cheguen a un entendemento. Unha escena que se repetiu en Pamplona, Zaragoza, Palma, Valladolid e infinidade de municipios de toda España.

Comentarios

fotoOs comentarios enviados fóra do horario de moderación, serán aprobados ao día seguinte

Serán borrados os comentarios que conteñan insultos e/ou contados inadecuados Para calquera dúbida, consulta a guía de comentarios.

imagen de usuario
Gundemaro domingo 8 de outubro de 2017, 11:00
24

Todos sabemos cual es el propósito Podemita , deshacer el régimen del 78 y volver a las antiguos posturas del Frente Popular. En cuanto al Psoe de P.S. es ponerse siempre de perfil y volvemos a las palabras aquellas de su fundador que estará con la ley en cuanto le favoreza o en contra si le perjudica , ley del embudo que el Psoe siempre ha practicado desde su fundación. En cuanto a la corrupción demos unos cuantos nombres con sentencias de cárcel ; Vera y Barrionuevo ( los Gal ) , F.González (Filesa ,Malesa ) ,Mariano Rubio , Roldan , y los pendientes de Juicio como Griñan y Chaves , o los de la época Zapatero en resumen corrupción constante. Acaba de aparecer P.Sánchez con su perfil en el que solamente apoyará al gobierno , si le conviene , pero su propósito es la destrucción de este país , gobernar para llevarlo otra vez a la miseria. En lo de Cataluña Rajoy es el menos culpable de todos en lo referente a los Nacionalismos, F.González , Aznar , y el inepto Zapatero tienen una parte importante de culpa de lo que ocurre actualmente. En resumen diría que el Psoe , es el partido político que más ha perjudicado a este país traicionando Repúblicas , Monarquias e incluso Dictaduras.

imagen de usuario
Se acabó la tontería.... domingo 8 de outubro de 2017, 10:52
23

Leo con asombro una noticia de esta mañana que Rajoy estaría dispuesto a aceptar una independencia "retórica" de Cataluña. Señor Rajoy,si es verdad lo que acabo de leer,la pérdida de mi voto no será retórica,será real. Con Cataluña se acabó el diálogo. Si éso no lo acaba de entender es que no es el presidente que yo quiero para España.

imagen de usuario
Nikolak domingo 8 de outubro de 2017, 09:39
22

Una vez mas, los Podemitas, Mareados, Bloqueros, disfrazados de blanco, para contrarrestar las manifestaciones con Banderas ESPAÑOLAS . Según ellos el que lleva la bandera ESPAÑOLA es un facha y por lo tanto piden dialogo cuando Puigdemont no esta reconocido como representante catalán para dialogar. Un hombre que ha voiolado y ultrajado la Constitucion no puede ser interlocutor de nada. Prtimero tendria que pedir perdón, luego convocar elecciones y despues el nuevo gobierno catalán podria llegar al dialogo pero siempre olvidando el referendum pactado. De querer un refe5rendum seria a nivel nacional , seriamos TODOS los ESPAÑOLES los que decidieramos.

imagen de usuario
Javi domingo 8 de outubro de 2017, 09:29
21

¿Hablemos? ¿ hablemos con quién? ¿ con quien mantiene la amenaza de la DUI? ¿ con quien ha extorsionado a España entera durante los últimos años? ¿ con quien dice que les robamos? ¿ con quien se ha saltado la ley, las ordenanzas judiciales y la constitución? ¿ con quién hay que hablar y de qué?

imagen de usuario
Un País De Coña E Con Pandereta sábado 7 de outubro de 2017, 23:54
19

Iso era o que seria a Cacaluña independente... Nin unha p...empresa...a vivir do aire

imagen de usuario
un país de coña e con pandereta sábado 7 de outubro de 2017, 23:47
18

Lido nos xornais: <<La nobleza española se ha puesto al lado del rey y del Gobierno en la lucha contra el secesionista catalán>>. Pero ¿temos “nobles” en España, temos nobleza en España, a única, a “nobilísima, grandísima, e riquísima”??? que apoia agora a limpeza “incorruptible” da Monarquía (a infanta “bobita”) e da do Goberno español (o do PP, o de Mariano: “Luis, sé fuerte”) Só falla que se celebre un solemne e purísimo acto no Pazo de Meirás. Pero ¿onde estamos señores? no 36? ou no século XXI? Un país de “coña”, e con “pandereta”. ¿Ou non? ¿non é así? Pero ¡a votar! ¡señores! ¡¡¡a votar!!! que a Egrexia dispensa bulas, incluso contra a peste política.